Saturday, January 10, 2015

Твитер прашалник @KDKGrah

Твитер прашалник @KDKGrah 


1.Име (ник ово оно)?
Стефан за фамилијата и роднините, а за остали Здравко Дрен.
2.Висина и тежина?
Метро деведесет и кусур / 86 (а требаше во Јапонија да намалам некое килце)
3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Црна.
4.Убав? (одговори со да или не)
Во Јапонија ме пофалија дека сум бил убав што значи да.
5.Зошто си на твитер?
Ради монотонијата што владее на фб, пополнување на слободното време али пред се дружба.
6.Шо преставува вашиот аватар?
Јас (само немам вистинска тетоважа на левата рака fake arm sleeve носам)
7.Идеална врска за Вас?
Љубов и искреност останатото само ќе си дојде.
8.Имаш можност за прв твит?
Бев во Јапонија 45 дена вие небитни.
9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде би емигрирал?
Напуштениот замок Миранда во Белгија, а би емигрирал во Јапонија.
10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Ќе си седам пред коперација во маало на гајба и ќе пијам пиво.
11.Верувате ли во реинкарнација?
Ноуп
12.Каде за мајот?
Негде на планина, поред некое поточе за да си се одморам ко чоек.
13.Шо мобилен користиш?
Samsung Galaxy S2.
14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Сеа за сеа ништо.
15.Брак?
Уште еднаш асално да ја прошетам Јапонија и некои други омилени дестинации па тогаш може.
16.Наследуваш миљон долари, шо ќе им направиш?
Правам куќа во Јапонија, си отварам бизнис и саканите луѓе си ги прибирам со мене да живеат. 

Прашања од @Dr_Ofboli
1. Што значи да си бил 45 дена во Јапонија?
Исполнување на една од четирите животни желби за која што од мал бев сигурен дека ќе се оствари и дека можам да се фалам со хаштагот #БевВоЈапонија45Дена и истовремено да не ми чуе кој јаде вафли за мојот хаштаг.
2. По што ќе ја памтиш прошетката во Осака?
Ме начекаа проституки додека идев да си земам за јадење од KFC.
3. Што даваш за еден ден во Јапонија?
Ич не идам за еден ден бе.
4. Дали уште го памтиш ветениот хамбургер од Вили?
Уште прашуваш... многу нормално бе имењак.
5. Кое е задоволството да се лета од 11 спрат?
Набрзо ќе дознаеме.