Tuesday, November 25, 2014

Твитер прашалник @Mirrianna

Твитер прашалник @Mirrianna



1.Име (ник ово оно)?
Цело време ме чекале машко да се родам и требало да се викам Никола (по дедо)  ама сум се родила женско и дедо сакал да се викам Николина, ама сепак ме крстиле Мирјана.
2.Висина и тежина?
Поарно рипни ме, отколко да ме заобиколаш.
3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Ќељава со малце коса.
4.Убав? (одговори со да или не)
Да, мислам хелооооу.
5.Зошто си на твитер?
Оти нема seen у дм.
6.Шо преставува вашиот аватар?
За некој само слика со обичен триаголник, а за некој ного повеќе.
7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Да, оргии со врските на Латас.
8.Вашето прво искуство?
Од 92ра, прв пат ка осетих шо е тва ваздух и как е да можаш да дишаш.
9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Во светот на бајките и зад 7 реки, 7 мориња и 7 планини.
10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Ако треба да се тепамо и че се тепамо, има да испадне еден добар чотек.
11.Ако реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е?
Брокула, за сите да ме хејтат (чест на исклучоците).
12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Цезаре, дојди, види, победи у денешно време.
13.Шо мобилен телефон користиш?
Simens a52, ради портокаловио екран, моја прва љубав, моја невиност.
14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Ако воведат seen.
15.Што би сменил на себе?
Албум со сликички од Панини.
16.Наследуваш миљон долари, шо ќе им направиш?
Ќе ми тече реклама пред Се‘ или нешто со Ин јор фејс банкару”.


Прашања од @xposedinthedark

1.Го нема Ѓорѓи Колозов меѓу спомениицте во СК2014.Зошто?
Нема место за Шенка.
2.На кого од твитеров би му мавнале чврга?
На мене, најсилно би се слушнало пау, оти празна глава.
3.Зошто се' помалку се прави милиброд?
Оти никој не праа мармалад, сите Нутела купуват.
4.Карлинг или гејминг?
Ауууу, сакн од гејминг, да не ти стапне гејмер у куќата, а не дај Боже на дуушта, наебал си.
5.Силвија рече, но не ме чести текила за роденденот. Што ти згрешив животе?
На мене ги потроши сите, кај мене треба да се бунаш.