Tuesday, July 15, 2014

Твитер прашалник @aksvesum

Твитер прашалник @aksvesum



1.Име (ник ово оно)?
أنا أحبك

2.Висина и тежина?
Висока сум метар и шумска јагода, а тешка сум две јагоди

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Кога сум била мала сум била ќелава ама веќе не сум

4.Убав? (одговори со да или не)
Комплименти добивам само од баба ми

5.Зошто си на твитер?
Јадам бубрези без никој ништо да ми каже

6.Шо преставува вашиот аватар?
Идната кинеска кралица

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Без обврски сум

8.Вашето прво искуство?
Прво беше вака, а после беше се полесно и полесно

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Било каде само да не е во Македонија

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Ќе си го вратам hi5 профилот

11.Ако реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е?
Малина

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Пиеш јогурт со бурекот?

13.Шо мобилен телефон користиш?
Атц, ама во срце ми е nokia bl - 5cb

14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Кој кажал такво нешто?

15.Што би сменил на себе?
Па би сакала подобро да гледам

16.Имате шанса за нов прв твит...шо ќе твитнете?
Мамо те сакам!

Прашања од @_double_i
1. За која работа сте сигурни дека ја правите на поинаков начин од останатите?
Косење трева

2. Би го ставиле ли својот живот на ризик за некој туѓ живот?
Не знам, зависи колку ми значи

3. Омилена книга?
Рингишпил - Јелена Бачиќ Алимпиќ

4. Да е утре крај на свет што би направиле денес?
Би се фрлила од хилихотер

5. По што би сакале да ве памтат?

Нема потреба да ме памтат