Thursday, July 17, 2014

Твитер прашалник @1machka

Твитер прашалник @1machka



1.Име (ник ово оно)? 
Мачорот

2.Висина и тежина? 
Висок сум метро и осумдесет тежок сум доволно

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф) 
Кафена

4.Убав? (одговори со да или не) 
Убав сум и бил

5.Зошто си на твитер? 
Забава пред се, ме исполнува и дружење со фини луѓе

6.Шо преставува вашиот аватар? 
Мачор у чизма пошо Мачка

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)? 
Не сум во никаква врска

8.Вашето прво искуство? 
Многу се, не ми текнува

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Би идел у Бора Бора со неа

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму? 
Нема затварање

11.Ако реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е? 
Крставица

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Би порачал пица

13.Шо мобилен телефон користиш?
Паметен

14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Не се повлекувам, не ми се дава пари за на психијатар

15.Што би сменил на себе?
Ништо

16.Имате шанса за нов прв твит...шо ќе твитнете?
Не сте нормални

Прашања од @aksvesum 

1.Што ставаш во тестото за пица? 
Дрога

2.Кој те натера да направиш твитер?
Имав одамна твитер, дојдив да видам што се дешава тука и заглавив

3.Колку на број имаш твитер симпатии 
Една и си ја чувам у срцето <3

4.Кој ти е омилен хаштаг за твитање?
Љубов