Friday, October 25, 2013

Твитер Прашалник @ellielche

Твитер Прашалник @ellielche 


1.Име (ник ово оно)?
Бев само Елли, ама еден другар еднаш одамна (времето пред твитер) ми рече: „Ти си Елче, и навиваш за Елче.“ И така бидна.

2.Висина и тежина?
Задоволна сум од тежината, со висината си имам проблем, не многу голем, ама на концерти секогаш има некој висок пред мене.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Костен, див.

4.Убав? (одговори со да или не)
Тој ми вели да, му верувам.

5.Зошто си на твитер?
Убо ми е, има луѓе што ме инспирираат. Од некои учам како треба, од некои како не треба.
           
6.Шо преставува вашиот аватар?
Чадорите се за летање... приказничето е тука http://whatitisjustmyart.blogspot.com/2013/10/umbrellas-are-for-flying-brooch.html

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Сме, ја боиме.

8.Вашето прво искуство?
На 14 години, научив како е да живееш сам, во друг град, прво и највредно искуство.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Со воз од Москва до Владивосток, може да е и меден, не се бунам.
           
10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Си имам мое место  (myspace)
  
11.Ако се реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е?


12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?                                 
Топено сирење, лепче со сусам и по едно пиво.

13.Шо мобилен телефон користиш?
Знам дека е елџи, за моделот не сум сигурна. Ама топ е.

  
Прашања од @Principessa_M 
1.Кога планираш да отидеш на концерт на Pearl Jam?
Секој ден планирам, до сега ги чекав да дојдат негде поблиску ама веќе не ги чекам, до година здравје, од европската им турнеја, бирам град (може и два) и одам.

2.Да можеш да одбереш две места за зима и лето,каде би живеела?
И во зима и во лето на сончевата страна од улицата.

3.Сирење во сите варијанти?
Во сите, знајни и незнајни, и уз сè.

4.Патување со љубениот каде?
Бразил, сп 2014 (желба)