Wednesday, October 23, 2013

Твитер Прашалник @elena_tekinec


Твитер Прашалник @elena_tekinec 


1.Име (ник ово оно)?
@elena_tekinec за фамилија, Џамбаз од секој можен аспект.

2.Висина и тежина?
Да, згодна сум.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Као какао..

4.Убав? (одговори со да или не)
Ако ја прашаш мајка ми - најубава, а и комшиката сакаше да ме земе за снаа.

5.Зошто си на твитер?
Малку чудно ама да, асистент на факултет ни постави ултиматум: Или ќе си отворите твитер или нема да го положите испитот. Положив! ...Еве сега и за да не ми биде досадно на работа. ;)

6.Шо преставува вашиот аватар?
Луди и бесни млади години.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?

8.Вашето прво искуство?
Негде на 5 години, еден чичко ме погали по коленото и ми рече дека нема да ме боли... и ми го изваде забот.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец во Франција, #наТочак со караванот на Тур де Франс. А на меден дефинитивно во Лондон.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Никому ништо, ќе преживееме некако... ваљда а?

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Зелка!

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Марија Терезија и не би и порачала ништо, туку само ќе и се поклонам.


Дополнителни Прашања

1.Твит врежан во главата?
Еј вака кога треба да бирам.. има многу добри што ми се моткаат низ глава, ама еве еден мој што никако не ми излегува J https://twitter.com/elena_tekinec/status/379925015740698624


2. Шо би те натерало да го напуштиш твитер?
Ако китот го изеде пиленцето.

3.Зошто пилето ја помина улицата?
Не знае кај тера.

4.Идеална интернет брзина?
Двоцифрена.

5.Одиш ли по се почестите твитапи?
Бев на неколку до сега, шта речи – убави луѓе на сите страни. J