Sunday, September 22, 2013

Твитер Прашалник @JustPurpling

Твитер Прашалник @JustPurpling




1.Име (ник ово оно)?
Прп за пријатели. JustPurpling е моја кованица, за која се надевам ќе влезе во официјален англиски речник и ќе означува жена која не знае што сака, ама е спрамна за ултра-мега анализи во секое време. Инспирација од локална ТВ реклама


2.Висина и тежина?
5,5’’ na 120lb. (така ми напишаа на Ај Ди овие америве)

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Боја на топло чоколадо, зачинета со чили пиперче. Морав вака пошто коса е една од ретките работи кои сеуште не сум ги зачинила со чили

4.Убав? (одговори со да или не)
Да не се лажеме, да - RT pls

5.Зошто си на твитер?
Дојдов по Аштон Кучер, му видов фолоуерси, се пренервирав и решив да го баталам, па почнав да си зборам сама со себе. Некои блесави почнаа да ме следат, а останатото е God-complex in development

6.Шо преставува вашиот аватар?
Јас у катна гаража на шопинг мол, јер иди ти запали цигара коa e надвор 49С.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Ц, ама 
8.Вашето прво искуство?
Јас сум олд фешн грл. Нас не учеа дека за искуства не се збори додека не станеш искусен, така да...уште не сум компетентна

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден у Македонија, за меден ќе се договорам со секирата коа ќе падне у мед. Нема да се лутам ако ја одбере Камбоџа

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Нишо...Ќе се собереме на MySpace и ќе се пингаме, дур велешани не го вратат Твитер на хаштаг

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
БожеПетра каква реинкарнација? Кој ќе го пополни тој посебниот круг во пеколот, што го отворија за твитерџии

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Добро бе друже Колумбо? Кај тргна како мува без глава? А где је компас??

 Прашања Дополнителни

1.Домашно милениче?
Имам малтезер, ама остана во Скопје. Чистокрвен патриот од Малта. Овде имам пајак. Не носи пари, ама работи како аларм. Ако го нема у ќош, значи ми влегла дома шкорпија

2. Зошто мисиците се за мир у светот?
Толку им е времето. На убрзан англиски се учи peace што значи мир, ама не и anxiety, што значи немир (што ме тера да се премислам.mp3)

3. Шо спремаш како домаќинка?
Истерувам уроци од боранија со мексичка супер-спајси храна и адаприрани македонски јадења. Строго вегетаријанска

4. Ќе се вратиш ли?
Се надевам. Ако предходно не ме голтне земјава со големи апетити

5. Кој филм би го опишал твојот живот?
Chocolat.Исто имам проблем со северни ветрови. Не знам кога ќе дувнат и ќе ме спотераат на друг крај од светот