Friday, June 14, 2013

Т.П @stopenaa

 Твитер Прашалник  @stopenaa

1. Име (ник, кој ти го стави)?
Стопена е психо-физичка состојба која ја зафакам коа се ми е раат, многу ја милувам па решив да ја споделам

2. Опишете се (макс 140 нели)?
Аууу, вакви тешки прашања немаше у лексиконите од основно, може место ова да кажам кој ми е #твитерсимпатија?

3. Зошто си на твитер?
Да лечам депресии по родната ми Македонија

4. Шо преставува вашиот аватар?
Една од малкуте слики од мене со профи апарат. Чим е толку мал аватарот бар нека биде квалитетен!

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
#дкск ме донесоа, а кој ме за*ба не кажуем да не се навреди 

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Кога ќе ми дадете да се праам мангупка и да твитам на словенечки??

7. Каде сте родени?
Родена во Скопје, ама дека стопена па првите години од животот во тегла ме чуваа

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец би на планинарски припреми, на меден би на Еверест 

9. Брак?
Kva je to?

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Би била Белка од Есеф, веќе иам твитнато за ова ама некако незабележано ми помина L

Дополнителни прашања
1.Најдобар кафич у Скопје?
Тој што ќе ја спроведе pending coffee иницијативата за да пијам гага #хехе

2.Каде се гледаш за 10 години?
Од следната година учам биотероризам на факс, чекам да видам тоа што идеи ќе ми донесе

3.Најдобар Македонски филм?
Не знам, неам размислено, ама на Dragon Ballсинхронизацијата ми беше најбоље


4.Омилена храна?
Фалафел, и еве како што и се ближиме на либералноста кај и да е го омажам

5.Колку твитерџии познаваш лично ? 
Чат пат по некој знам, не го дочекав ја тоа коа беа twitter meetups популарни


Прашања од @flooooorian
1.на ручек со кардашианс или на ручек со жена му на џонас брадрст?
Или гзот на Кардашијан ко маса за ручање да го користам

2. узмете теј крожњаке или ?
Еј а lulati е да мочаш иначе

3. следна тетоважа?
Со @VomitForDinner сме у фаза на договарање, прашај го кога планира да попушти

4. што е најбоље од скопје а што од љубљана?
Најбоље е скопјанка у Љубљана

5. омилена дешавка со #дкск?

Секоја што го инволвира базенот у Запинтос (Принтија-Закинтос)