Thursday, June 6, 2013

Т.П @Shekerovah

Твитер Прашалник  @Shekerovah 


1.Име (ник, кој ти го стави)?
Некој што мислел дека чукун дедо ми е сладок.

2.Опишете се (макс 140 нели)?
Еден карактер нека претставува по една одлика. Твитовите ме опишуваат доволно.

3.Зошто си на твитер?
Првенствено за да бидам информирана по најекспресен пат, а како последица од тоа да следам какви се размислувањата на различни луѓе за различни работи.

4.Шо преставува вашиот аватар?
Најлајкуваната ми фотографија на фб.

5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Протестите против полициска бруталност.  Еве денес 2 години. Не би рекла дека ме заеба, да ме заебеше ќе си отидев одамна.

6.Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Дали тоа што твитам пред 0 следачи ме прави шизофренична?

7.Каде сте родени?
Во градот Убав.

8.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Еден месец во некое јапонско село. На меден на пуст остров. Ако сопругот се покаже како вистински мажјак ќе му накотам мини шеќерно племе.

9.Брак?
Да, кога ќе се изнаживеам.

10.Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Црна мачка, да ме сакаат само луѓе без предрасуди.

Дополнителни прашања
1.Шпански скали се...?
Пат до врвот на македонскиот кич.

2. Зошто кокошката ја премина улицата?
По грешка колвнала халуциногена билка, доживеала просветлување дека постои живот надвор од фармата.

3. Омилена книга...?
Лолита- Набоков

4.ЦеДе со латино имаш?
Само тага ми остави, ни едно ЦеДе со латино L

5.Најдобра мак телевизија ?
Амазон, домот на Иван Исцелител, стари мак хитови и еротски СМС пораки после 12

Прашања од @Katze122
1.Омилена раса на куче?
Пит бул(териер.мп3)

2.Љубов или пари?
Љубов, не е подложна на инфлација.

3.Што мислиш за манекенките во Македонија?
Нема, нема, не ќе се роди поубаво девојче од македонче (Има ли?).... (Немааааа н.з)

4.Селско руменило или вештачко?
Селско- симбол на здрав живот.

5.Дали самохраните мајки/татковци треба да добиваат повеќе плата, независно од тоа кај работат?

Не, затоа постои алиментацијата.