Tuesday, April 16, 2013

Твитер прашалник @TaskaBalabanova

Твитер прашалник @TaskaBalabanova 


1.Име (ник, кој ти го стави)?
Пошто она првото ми го турила кpaлица маjкa, за ова решив да го искористам правото на кум. Додуша у моjoв случаj е кума, така да за дополнителни информации обрати се лично каj @MolimLepo. Што ѝ бил хороскопот тоj ден веруj уште ми е енигма, али пошто ово je Балкан кумот ти е алфа и омега, се крстиш у него и прифаќaш било кое име. А и мора да признаам добра работа заврши.

2. Опишете се (макс 140 нели)? 
Убава, згодна, неопходна (други рими не прифаќам). Башка ако не ми веруеш мене, прашај го @TomislavNaskov, човекот 100 пати кажа. ^-^

3. Зошто си на твитер?
Све шуто и рогато направи Facebook и више не можев да тролам на раат. Башка и хуморот не ми го сфаќаа господата таму, па едно време си умислив дека сум оглупавела. Чудна ствар, жими се.

4. Шо преставува вашиот аватар?
Моменталниов си го крстив „жал по А види Бога ти старката“ . Некако ми прирасна за срце тој диоптер и невероватен поглед, али јбг, дојде 1ви април и просто беше невозможно да не се претворам во @imedime на момент. Е, кога сфатив дека црно-белата лепотица ја неам у лаптоп, ова ми изгледаше како најсоодветно решење. Ваљда се гледа колку ми било досадно, чим сум направила ваква јебо факич автофото, м?

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Пред да ти одговорам, морам да те прашам, зошто сеуште глумиш финоќа со таа ѕвезда? Уствари да, има 18- твитераши,  те разбирам, приморан си. Е сеа да се вратам на муабетот. Иначе @MolimLepo најлепо ме донесе, а дали ме заеба ќе ти кажам коа ќе си го видам просекот у индекс. Мислам, немаше место за преговори, само ми кажане ми троши талент за џабе, доаѓај тука. И да, од денес си Таска, чисто да знаеш’. И еве, више од 3 месеци сум таа што сум.

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
На слика ептен грда девојка, а до неа Благица Павловска. Коментар под сликата: лепотица :* #ОнаКога не знаеш за кого е наменета иронијата. (Се осигурав ја прво што треба да правам и пошто ми рекоа слободно тролај, еве тоа и го напраив.)

7. Каде сте родени?
Хмм.. и ја би да иам супер причаод типот на летала мајка ми за у Недојдија, па на сред пат стјуардесата засукала ракави, али неам. И ја нажалост сум родена у она рушевинине наречени СТАРА ГИНЕКОЛОГИЈА у која ја денес нажалост мрзнам коски дур слушам предавања.

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Абе ако отидам негде на еден месец ќе ми се уарни, нема да сакам да се вратам. Ама ако се нуди нешто, ево на пример Бразил. И јас бе сакам да видам добар бут!  

А на меден, кај ќе плати медениот.

9. Брак?
Што мрак? Не за џабе се римува ;)



10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Сепак, Tasmanian Devil :) Не дека нешо ќе се смени кај мене, едино нов лик ќе иам :)



Веруј вака изгледа милион пати боље него ли у живо ;)

Дополнителни прашања:

1.  Дали за него би ги оставила цигарите рецимо?
Абе сва среќа па не пушам :) али ако ме прашаш дали би ги оставила пивото или водката одма да ти кажам, НЕ. Ако ме сака, нек истрпи дополнителни трошоци за алкохол.

2. Омилено место за одмор:
Две се. За едното мудро ќе си молчам оти може и кариера на твитер да ми отиде и сè, а другото е Сплит, кај тетка ми. Мераци било коа друг сè ти плаќа, те шета кај сакаш и ти за џеб не се фаќаш. И ај после да не ми е омилено.

3. НаТочак подржаваш или практикуваш?
Појше подржавам него ли што практикувам. Љубител сум на палење патики и трчање по стаза. Превозно средство – такоѓе патики.


4. Омилен филм?
Епа оној бе, знаеш кај што Македонија е у ЕУ, сите се вработени, мене никој не ми дрнда за србизмите што ги љубам, @Pavlovikj има секс на секој чекор и така. А тоа нема ни на филм?? Епа Бог знае што сум гледала јас.
А од Холивуд и сличните на него ‘The Ides of March’.

5. Шо ќе те натера да заминеш од твитер?
Чекај бе, какво заминување, само што дојдов ја. Едино ако сите фатите џадето на некоја нова социјална мрежа, и ја по вас. Во спротивно, ништо.


Прашања од @MolimLepo:

1. Што би променила во здравството, да си на местото на чика Нино Тодоров?
Ништо не би мењала. Би оставила сè како што е. Да видам како се снаоѓаат луѓево со дотичниот, за кога ќе се вратам како Таска, да знам како да преживеам со неговите идиотизми. :)

2. За Американците си или за Русите?
За нашите. Баклава не мора, што благо ви се наоѓа по дома, тоа, сè јадам.

3. Џастин Бибер или Александар Тарабунов?
Биберот, се разбира. И врапците на гранките знаат дека ми е омилен. Не знаеш колку срце ме боли што не му бев сеа на концерт у Виена. А за тој другиот, шта речи а не заплакати. Ако исплати тоа хонорарите што ти ги дужи ќе праиме муабет.

4. Омилена песМа?
Секоја песМа испеана од убер неталентирана кокошка, пошто ја кога ја пеам се осеќам ко славеј. Знаеш, неостварена желба ми е певаљка да будем.

5. Колку чешми има на стаза, од Red Caffe до ФОН?
Ќе се истрчав да ти кажам 1, уствари 2 се. Ама тоа не е битно пошто ни на едната ни на другата не пиеш вода, нели уште си одморен, па коа ќе стигнеш на ФОН, колнеш сè диво и живо пошто 2 чешми во паркот со авионот не работат.