Saturday, March 16, 2013

Твитер прашалник @PaulaHorvat_

Твитер прашалник @PaulaHorvat_

1.Име (ник, кој ти го стави)?
Paula Horvat, Džoni Štulić ми го стави (ова звучи безобразно)


2.Опишете се (макс 140 нели)?
Ne umem da ispravljam krive drine, ali zato vešto izvodim besne gliste.

3.Зошто си на твитер?
Да не ми метастазираат мислите

4.Шо преставува вашиот аватар?
Светулки како поглед на свет


5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Другар ми @blentostamin_sega се повише мислам дека ме нема зезнато

6.Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Depresija puši moje cigare. ( сеа баш нова пакла отворив)

7. Каде сте родени?
Кавадарци.Тиквеш Тиквеш убав крај ти си прекрасееен

8.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На сатурн.На меден Индија

9.Брак?
Пробав,без мирис и вкус е :-)

10.Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Полжав

Дополнителни прашања

1.Работа од соништата?
Ветеринар во Африка

2.Има ли забава у Белград ?
Има забава елајтее  :-)

3.Шо би те вратило у Тиквешијата?
Љубов

4.Омилен поет?
Булгаков.

Неозбилни прашања

5.Најлуда работа шо си ја направила?
Уф!! Им ставив жаби на едни лоши жени во вреќа за спиење на едно кампување(тоа така пофина лудост е)

6.Кое милениче го сакаш?
Slow Loris.


7.Кој го памтиш од тука?
Од Неготино го памтам еден Раде што баба му го има научено да бае против главоболка, а од Кавадарци сите скоро

8.Српска V.S Македонска твитер заедница
Храна за суета,тоа глобално,а локално на мој ТЛ,љубов :-)

9.Од шо најчесто твиташ?
Од навика.Леле ова како попуњавање на формулар за кредит :-)