Sunday, March 31, 2013

Твитер прашалник @Ba_By_Lu



Твитер прашалник @Ba_By_Lu

1.Име (ник, кој ти го стави)?
-Првиот тренер од ракомет ми го даде надимакот кој си го носам гордо долги години го добов поради дресовите од бекам шо не ги соблекував на тренинг

2.Опишете се (макс 140 нели)?најубаванајпаметнанајдобра
-јас сум ти батка ходајучи секс еднаш ме гледаш ,цел живот ме памтиш а ако ме видиш втор пат седни да се напиеме по една жолта.патемнајубасум

3.Зошто си на твитер?
- да ми излезе алтер егото на површина а сепак да има луге кои ме разбираат


4.Шо преставува вашиот аватар?
-Убавина.(не сум нарцис само кажувам)

5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
-@mondodiT моја најомилена фацка која за ниш не ме заебала па ни за тл следете ја мме

6.Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
- Фактот дека твојата интелегенција е пониска од мојата потпетица не допринесува да ми делуваш харизматично

7.Каде сте родени?
- Побитно е каде сум направена али ај у болница ваљда

8.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Дубаи и Дубаи .

9.Брак?
-Не фала.

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
-Тигар и да им ги јадам мрсните газови на сите во тигреста хеланка

Дополнителни прашања

1.Што би одбрала за поклон до 1000е (за себе)?
-
дај сува пара ке си комбинирам


2.Куче или маче ?
-Куче!  – мачките се вештерки

3. Кога последен пат сте биле во театар?
- пред точно две недели

4.Кој е најдобар Македонски пејач?
- Гоце Арнаудов – штета шо си ојде сакав на свадба да ми пее

5.Вегетаријанство?
Никако





Прашања од :@mitkav

1. Да треба да избереш само една работа што би избрала
- сакам се не можам да одберам едно

2. Лоша навика што ја имаш
-Ждригам како мажиште во присуство на блиски луге немачка култура јбг

3. Од што се плашиш?
- Од злобни луѓе

4. Сакаш да пробаш секс во тројка?
Не , себична сум сакам се за мене


5.Што мислиш за машко-женското другарство?
- Додека мрдам ке тврдам дека постои(новокомпонирана )горда сум на тоа дека имам другар кој не покажал дека сака да ми го накца а не е геј , успат животов без него и твитер би бил полош од живот без секс. Ги жалам оние кои немале шанса да го почуствуваат моментот цитирам : “олка си напраена у газот мор на шо личиш “ кажано од маж добронамерно навредливо и најбитно прифатено како предупредување

6. Кое е најчудното/откаченото место каде си имала/сакаш да имаш секс
-На балкон во четири саат попладне нека има муабет .