Thursday, February 28, 2013

Твитер прашалник @i999y

Твитер прашалник @i999y




1.Име (ник, кој ти го стави)?
Нешто морав да турам шо би рекол Штулич Док сам као мали дошао у град, морао сам себи дати надимак.
И као требаше од Игор нешто да биде па испадна Иги Иџи Игац тој со деветките ...


2.Опишете се (макс 140 нели)?

Тежок човек (на карактер).Еве на ,да видите!!! Воа е у @RakijaBar (@Bratot1 за рекламава дужиш забава). Не стварно сум тежок на карактер, али испод е душа(памук) шо да ви кажуам. Знам да биам и врло забавен (чак што више на граница до Глупи Август) иначе 190/90


3.Зошто си на твитер?
Па... терапија, Здраво јас сум Игор и јас сум ....количар.
Не стварно, прекрасно е тука, со некои твитерџии и се запознав, се дружиме,најдов роднини тука,супер е,ептен
А терапија даааа, твитер ќе те насмее така добро (некои шо викат,упс мочнав)

4.Шо преставува вашиот аватар?
Дирекно сликање у фаца од страна на ќерка ми (со мобилен к750 далечната 2009)

5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Балдската, паааа поприлично. Прво бев скептик, гледајќи ја како со телефон у рака се смее, сеа ја бетер сум.

6.Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Кај сте бе даае?!??

7.Вашето второ искуство?
После првото ваљда (аааа воа треба се мења прашање)

8.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На месец Преспа рецимо Стење (у на Ставре куќата,и пред тебе планина,мозок на пасење)....меден месец терав у Дром....јбг

9.Брак?
Имам, за некој ден 13 години ,прекрасно е,Воедно честитки до сопругата Рената.А и деца иам син и ќерка 13 со 10

10.Ако се реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Ретко некое,ептен ретко,од ниа Тасманиските


Прашања од @FreudianSLipps
1.Како не ти е незгодно како газда и иницијатор – да немаш одговорено прашалник?
Зошто незгодно?!? Па воа е за Вас!!! Ма курац ,на никој не му текна да ме предложе, се шалам....
Еве одговарам,али незгодно даае.Ама забавно исто така!

2.Дали веруеш у хороскоп и у црвену боју?
Хороскоп ми читат чат-пат, а црвената ми омрзна стварно

3.Фројд или Јунг?
Пред се Ѓурчиев ,Успенски,Блаватска и Штајнер. Твитерот ми (ни) го одзема времето за читање, ваљда трулите капиталисти за тоа и го измислија.Иначе овие филозови или теозофи како сакате топло ги препорачувам

4.Што кажуваат твоите мартинки за тебе?
Рокериште,бунтовник (одртавен). Шо знам , ги обожавав ,ги носев дење и ноќе, а особено на лето, на плажа,у Градиште ,90тите, сеа седат дома, наследство за син ми,ваљда у година ќе сака да ги носи.

5.Што јадеше за доручек?
Нема да веруваш, мусака. Една од последните работнички мензи во државава, онака со лента ,инокс прибори,све...таа е! Би сакал да а нема, па да грицкам нешто здраво.

Најзаебаната работа е наследникот!!!! Се мислев меѓу мноогу добри стари и нови твитерџии и изборот е следен!! 
едни викат 

други викат 

@MedoDimoski