Thursday, January 31, 2013

Твитер прашалник @SkDeeyasporah

Твитер прашалник @SkDeeyasporah



1.Име (ник ово оно)?
Не знам шо да кажам еве сеа ќе пробам да бидам темелен возбуден сум проштевај за недостаток на интерпункција али дур се смирам не е битно ќе се отпуштам шо би рекле луѓево наместо опуштам а има такви многу еден еднаш у седмица наручи сенгвич со комбиниран. Еве вака


Име: Мајка ми ме вика сине, значи Ж.
Ник: Слотер
Ово: незнам
Оно: Деветка за семинарската

2.Висина и тежина?
Обично интима е интимна ствар али еве пошо слушам добра раќија си праел ќе се отворам доволно сум висок за да доминирам на твитербасќет, за тежина наводно сум имал нешо као стомаче али од гравот беф подуен тој ден и само два колача изедов у Апче додека Циле изеде исто така два али со боза а ја со лимунада (здравје преди се) иначе тешка коска иам е шо вие перфекни сте не ми се прајте невини вие читателите на ова штиво и овој блок.
3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)

Не знам искрено а иам и малку залисци иначе брада пуштам глеаф еден филм имаше еден хилбили со многу добра брада па еве и ја сеа сакам да го емитирам

4.Убав? (одговори со да или не)

Кажи шо треба, биди поконкретен

5.Зошто си на твитер?
Овакви прашања ценам, еве конкретно да одговорам твитер е многу интересен и ја сум на него. Сакам да сум близок со луѓе ко братот, нечовски и друѓи.
6.Шо преставува вашиот аватар?
Нашиот не знам или ми персираш пошо претходно не ми персираше? Иначе да мојот авантар е поноч у Рејкјавик и сеа тоа е чудно нели за некои шо не знаат дека некад у Исланд е цело време ден.
7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Пак интимни прашања иначе интима ме потсеќа на интимисими и еден куп млади и стари коа си купуваат тамо и трошат новац мислам дека највише гаќи продаваат а најмалку подвезици и увек се гледаат некако у стилу хммм интересно или си мислат каде ма ти со овој прслук џабе ти е и слично.
8.Вашето прво искуство?

Нашето прво искуство беше у една телевизија и заработиф околу 12 иљади денари. Тој шо ме плати сеа е у затвор. Чик погоди

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Би сакале да отидеме на еден месец у Грчка да видиме до кај е работава и на меден исто да видиме дали може да споиме 2 месеца и бизнис и задовољство и името.
10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Стварно интересно ме стај у мисла сеа ќе пробам нешо приватно бизнис
11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Трик прашање од типот прочитан си, ова ’да е’ је у ствари она ти стално шо пишуеш даааеее  нема мене да ме превариш, кузнае колку паднале
12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Ако би се сретнале со личност од историјата би порачал све ако он/она плаќа.



Прашања од Ида
1. Дали сеуште Фанта ти е омилен пијалок?

Никад не ми бил мислам дека хроничнава жгаравица ми е од тоа срање. Али дружба је дружба док је служба плачена.

2. Како е да влијаеш од туѓина? Знаат ли твоите дома?

Добро фала, кај вас како по дома?

3. Знае ли #Ж дека ти си официјален? 

Еден од овие денови ќе разбере и ондак ако не се видиме пак ве сакам сите.

4.  Фенг шуи или панк шуи?

Додека не изгугуглам ова не можам да одговорам

5. Кога си сам и тажно е се?

си пуштам две-три видеа од Хорхе и си викам може и полошо. Иначе Литл Лејди Ида твоиве прашање се навистина возбудливи.

Дополнителни прашања
1. Ако возот тргне од точка А, кога ќе стигне до точка Б?

Геометрија увек ми била слаба тачка.

2. Кој е следен?
@bratot1