Tuesday, January 22, 2013

Твитер прашалник @Gas_Maska

Твитер прашалник @Gas_Maska



1.Име (ник ово оно)?
Gas_Maska пошо GasMaskaспоено беше зафатено дабогда го суспендираат! Исто познат као Тремп Стемп/Виктор Гаспромов ецетера..

2.Висина и тежина?
Висок сум доста, меѓу највисоките у фамилија, другите сите ми се ќепци. А иначе сум се сретнал со пар твитераши кои мислеле дека сум низок и дебел. Не браќа и сестри, висок сум и полничок. Топ сум. Држам и добро меше.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Порано сум бил плав, не као Ники Минаж. Сеа носам рекетарска фризура, двојче, и одлично ми стои у кафеава нијанса.

4.Убав? (одговори со да или не)
Преубава препичка со плави очи :***

5.Зошто си на твитер?
Првично да разменувам информации, слики, искуства и молитви. Сеа да се оженам и да прцам. Значи пратам кои им се омилени јадења, места за искачање, пијачки, све! И после ги заследуем и одма улетуем на позната територија. Последниот пат у Идадија се упознавме со една, после у станица негираше дека ме познавала! И напраив меншн директно, девојчево резил! Нема везе, ме знаат таму, брзо завршивме. Многу е убавка, едвај чекам рочиште.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Кој? Аааа последниот. Да, тој го држам више некое. Мојот аватар е дечко со фантомка/маска. Земен е од еден спот на Тони Зен, пошто он ми е омилен рапер од сите шо не ги слушам. Сакам да ја иам неговата градба, а пошо секој ден сум на твитер, ми виси као “стоко, иди да вежбаш“. Делуе, возам точам и дигам тегови више една недела.

7.Дали сте во врска(и дали е карирана)?
Не сум веќе. Се пресели во Куманово заради сплет на околности. Најдобрата врска икад што сум ја имал. Се надевам на нова во скоро време. Немам карирана кравата, иако таа ми е омилена боја.

8.Вашето прво искуство?
Сеа не знам за кое, пошо иам форум, хајфајв, твитер, фејзбук, уше форсквер искуство ми фали. За општо беше со една тетка, моите компензираа со наплата, и место кеш – кинење невиност. Баш ме искина тетката.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец сакам да идам у Београд, на рехабилитација од твитер и да се дружам со српските твитераши, пошо се богови. Таму може да си најдам твитерашка и да идеме на меден месец у Нови Сад.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Ќидам на ХајФајв, Гугл+ или МајСпејс, Соте слушам чистел таму терен, па коа ми успеа да му влезам у гаќи на твитер, шо да не и таму. Па ќе бидам у друштво на најдобрите.

 11.Ако реинкарнирате во зеленчук ,кој би сакале да е?
Па поише ствари, рецимо - карфиол дека порано после бабање изглеав као да иам карфиол на глава. Би бил и ќељ. Иначе има доста твитераши шо ме гледаат као боранија, пошо никој ја неќе. А баш е убава, нарочито млада =)

12.Ако би се сретнале со историска личност,што би порачале?
Со поише, пр.
Тесла – зашо бе брат баш 220 вати?
Тито – иди у пизду материну!!
И Марија Шерифовиќ да ја фатам за јајца и да бегам у временската машина.

Од Sulimanovic:

13. Од кого и зошто го криеш својот идентитет? Вистина ли е дека инцидентот со Карлеуша има оставено лузна на твоето лице?
Пошто сум шпиун и секоја вечер после 12 праќам пораки по гулаби и продавам информации по партиски агенции као Павле Штавељ и сл.
Не мора да ме потсеќаш увек на ова! Имам лузна, на лицето, као Марисол. Коа ме блокна Карлеуша пошо ја прашав каква мегаѕвезда е она, а нема верифициран акаунт, срипав и од нигде баба ми свика по мене, јас паднав врз вазната и го исеков образот.

14. Потекнуваш од сиромашно грнчарско семејство, татко касап, мајка кодош? Колку тоа влијае на твоето твитање?
Да, мајка ми кодоши за партија, а татко ми не е више касап, го затвори санитарна му го најдоа кокошарникот у хладњачата. А немаше многу пилиња, и ниеден муштерија не излажавме дека не е тазе месото. Све беа ден пред тоа умрени. Твитам коа немам работа односно увек. Лошо влијае, гледам дека фрустрациите ги исфрлам врз невини и недолжни луѓе, Исусовите патници, Јеховини сведоци, неговите маченици.. се зезам. Не ми влијае – јас Vlee.i.am!

15. Пред да почнеш да сееш немир и раскол на тајмлајн, се зборува дека си бил на тренинг кај озогласениот клан "Тони ме боли". Вистина ли е?
Вистина е, ја сум ТониМеБоли кру, прауд мембер! Ако не ги сакаш нив, ме неќеш и мене! Немилосрдни сме, озлогласени низ цел нет, знаат тие со козите. Некаде околу 4 години константен тренинг. Учителите ми се бахати конштаплери, тролачи, тихи убици со зборови! У слободно време баш сум срцушка и многу фин момак со стомак.

16. Велат нема мајка на твитер која не го посакала Gas_Maska за зет. Точно ли е?
До сеа, да. Сум зборел со пар од нив на кафе, ја иам проблем со нивните ќерки и се согласуваме со тоа, ама со сила убавина не бидува. Тетка Горде го докажа тоа, ја тепаше ќерка и да бидеме заедно и реков – немој бе тетка Горде, срамота! Ке се расчуе на твитер! Нема потреба. Твитерашката ќе остане анонимна!

17. Виде ДМ?
Видов. @Sulimanovic: не ми се свиѓаат одговиве до сеа, дои на скајп да ти го одговорам прашалникот.

18. Прв го потегна прашањето на настинати девојки кои носат гола половина и секако фамозното прашање на седење на цемент. Зошто прекина тука? И каква улога има вреќата за ѓубре на министерот Тодоров во сето ова?
Почнаа мушки да носат маички до пупак, и хаштаг не отворив и се откажав. Башка баба ми ги фрли сите мои и се разочарав. Не, не можам даље, многу провокативно прашање – ај ем тејкинг д фифт! Не одговарам!

19.Кој следен да го малтретираме со глупави прашања?
Време е е да го прекинам геј ланецот и да предложам жена. Избрав од змејовото легло, кралска крв. Нормално, најубавата девојка моментално на твитер – @RumShtangla.